قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط مجموعه غذایی گلها :
شرایط و ضوابط مجموعه غذایی گلها را قبل از هر سفارش به دقت مطالعه فرمایید. شما پس از سفارش از طریق سایت ، تلفن ثابت ، ویا تلفن همراه نسبت به شرایط و ضوابط زیر متعهد می شوید .

۱- تعاریف :
۱-۱قرارداد / سفارش :
شرایط و ضوابط ، سیاست حفظ حریم خصوصی و هرگونه دستورالعمل سفارش و پرداخت است که به شما ارائه میگردد.
۲-۱ سیاست حفظ حریم خصوصی:
سیاستی است که برروی سایت ما قرار گرفته و جزئیات ضبط وذخیره سازی اطلاعات شخصی شما را تعیین می نماید.
۳ – ۱کالاها و خدمات :
به هرگونه کالا و خدماتی گفته میشود که ما آن را در سایت عرضه می نماییم و شما می توانید آن را برای خرید سفارش دهید.
۴ –۱ ارسال غذا :
هرگونه خدمات ارسال غذا که توسط رستوران ارائه شده ومسئولیت آن بر عهده رستوران می باشد.
۵-۱ وب سایت مجموعه غذایی گلها :
ازطریق آنها ، ویا اپلیکیشن ما بر روی تلفن همراه میباشد که ما سایت مجموعه غذایی گلها به آدرس www.golhalangari.ir
محصولات خود را ارائه می نماییم.

۲- سفارشات:
۱-۲ شما با سفارش از طریق وب سایت ، تماس تلفنی ویا اپلیکیشن موبایل قراردادی با مجموعه غذایی گلها در رابطه با سفارش مذکور و ارسال آن منعقد می نمایید ، اگر بصورت آنلاین هزینه را پرداخت می نمایید ، مسئولیت بازپرداخت و یا برگشت پول بر عهده مشتری میباشد ، با این وجود رستوران برای تهیه کردن ، کیفیت و ارسال سفارش شما پاسخگو خواهد بود. هم چنین شما در برابر صحت ودقت اطلاعاتی که به مجموعه غذایی گلها ارائه میدهید مسئول خواهید بود . در عین حال شما تضمین میکنید که کارت اعتباری ارائه شده متعلق به شما میباشد.
۲-۲ غذا و خدماتی که از این سایت خریداری شده فقط برای استفاده خریدار میباشد و شما تضمین میکنید که هر گونه غذایی که توسط شما از مجموعه غذایی گلها خریداری شده است ، صرفا” جهت استفاده شخصی بوده و مجددا” برای فروش
عرضه نخواهد شد ، هم چنین شما تائید مینمایید که به عنوان شخص حقیقی سفارش داده اید و هنگام دریافت خدمات تحت عنوان نماینده شخص دیگری عمل نمی نمایید.
۳-۲ ممکن است برای سفارش از گلها ، نیاز به ارائه ایمیل ورمز عبور داشته باشید . شما باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات کوشا باشید و از افشای آن نزد اشخاص ثالث خودداری نمایید . ما تمام سعی خود را جهت حفظ اطلاعات سفارش و پرداخت شما بکار میگیریم اما در صورت دسترسی شخص ثالث به اطلاعات شما ، مسئولیت زیان احتمالی بر عهده این مجموعه نخواهد بود .
۴-۲ هرگونه سفارش شما مشروط به موجود بودن غذا ، امکان ارسال وتائید از جانب ما خواهد بود ، هنگامیکه محصولی را بصورت آنلاین سفارش میدهید ، ایمیلی خودکار جهت تائید دریافت سفارش برای شما ارسال میگردد تا شما را از جزئیات سفارش مطلع نماید . لطفا” در صورت مشاهده هرگونه خطا یا اشتباه در اطلاعات ، سریعا” مراتب را به ما گزارش دهید. دریافت ایمیل خودکار الزاما” به منزله تایید نهایی سفارش نمیباشد . پس از ارسال ایمیل تایید ، موجودی غذا و امکان ارسال سفارش بررسی خواهد شد ودر صورت عدم امکان ارسال سفارش، مورد به شما اطلاع رسانی میگردد.

۳ – قیمت و شیوه های پرداخت:
۱-۳ همه قیمت های درج شده در سایت ، قیمت های فروش درمجموعه غذایی گلها   میباشد. ما تمام تلاش خود را در به روز رسانی این قیمت ها بکار میگیریم ، اما ممکن است قیمت نهایی غذا بر اساس منوها وقیمت های جدید در زمان سفارش شما تغییر نماید . ما این حق را برای خود محفوظ میداریم تادر صورت نیاز ، خدمات ارائه شده برای فروش در سایت راتغییر دهیم ویا خدمات را از لیست خود حذف نماییم.
۲-۳ قیمت نهایی ارسال غذا و یا خدمات سفارش داده شده ، از جمله هزینه ارسال وسایر هزینه هادر زمان سفارش شما برروی سایت نمایش داده خواهد شد ، برای تمامی خدمات ارائه شده باید این مبلغ بصورت کامل پرداخت شود ، پرداخت بصورت نقدی ودر صورت فراهم بودن امکان پرداخت آنلاین نیز از طریق کارت اعتباری انجام میگردد.
۳-۳ در صورت پرداخت آنلاین ، همه هزینه ها باید قبل از تحویل سفارش پرداخت شود. جهت تضمین امنیت خرید آنلاین و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی توسط اشخاص ثالث ، اطلاعات کارت بانکی شما رمزگذاری خواهد شد . همچنین بانک صادرکننده کارت اعتباری شما بررسی های امنیتی لازم رادر خصوص تائید هویت صاحب کارت انجام میدهد.

۴- ارسال:
۱-۴ زمان ارسال ارائه شده تقریبی بوده وممکن است تغییر نماید . غذا به آدرس تعیین شده در هنگام ثبت ارسال میگردد.
۲-۴ ارسال غذا توسط پیک های معتبر انجام می شود . ما تمام تلاش خود را در جهت تحویل غذا در زمان معین مینماییم . لازم به توضیح است که در قبال ضررهای احتمالی به دلیل تاخیر در ارسال و تحویل غذا ، مجموعه غذایی گلها مسئول نخواهد بود . لطفا درصورت تاخیر در دریافت غذا ابتدا از طریق تلفن با ما تماس برقرار نمایید تا هر چه سریعتر پیگیریهای لازم جهت تحویل غذا انجام گیرد .
۳-۴ تمامی مسئولیتهای احتمالی ناشی از غذای ارسال شده پس از تحویل آن ، برعهده مشتری خواهد بود .
۴-۴ در صورتی که در زمان تحویل غذا حضور نداشته باشید ویا موفق به تحویل غذا نگردید ، تمامی مسئولیت متوجه شخص شما میگردد .
۵-۴ شما باید تضمین نمایید که در زمان ارسال سفارش ، هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش صورت گرفته است.
مسئولیت هرگونه خسارت یا هزینه احتمالی در نتیجه عدم دسترسی برای تحویل غذا بر عهده مشتری میباشد .

۵- لغو سفارش :
۱-۵ در صورت لغو سفارش ، مراتب را سریعا” به مجموعه غذایی گلها (ترجیحا”با تلفن) اطلاع دهید وشماره سفارش را اعلام نمایید. درصورت پذیرش لغو سفارش توسط مجموعه گلها ، شما هیچگونه هزینه ای را متقبل نخواهید شد و کل هزینه پرداختی ظرف مدت ۱۴روز به شما مسترد خواهد شد اما در صورتی که غذا مهیا شده ویا جهت ارسال به پیک تحویل داده شده باشد ، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت . شما میتوانید شکایات وانتقادات خودرا درباره سفارشات با ما در میان بگذارید.
۲-۵ در صورتیکه غذا به هردلیلی موجود نباشد سفارش لغو میگردد. دراین صورت ما مراتب را سریعا” به اطلاع شما خواهیم رساند ومبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد .

۶- اطلاعات :
۱-۶ در هنگام وارد کردن اطلاعات توسط شما ، باید اطلاعات را درست و کامل ارائه نمایید .
۲-۶ ما مجاز به ذخیره و استفاده از اطلاعات شما جهت ارائه خدمات ارسال غذا به شخص شما و برای بازاریابی و اهداف کنترل اعتبار هستیم . اطلاعات بیشتر در ” سیاست حفظ حریم خصوصی ” موجود میباشد .

۷- شکایات و انتقادات :
۱-۷ شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای ما بسیار حائز اهمیت میباشد و تمام تلاش خودرا بکار میگیریم تا در کوتاهترین وقت ممکن به آنها پاسخ دهیم . لطفا” شکایات و نظرات خود را ازطریق آدرس زیر ارسال نمایید: info@sibigboy.ir

۸- محدودیت مسئولیت :
۱-۸ دقت زیادی صرف صحت اطلاعات سایت مجموعه غذایی گلها گردیده است . درصورت بروز هرگونه خطای احتمالی ، پیشاپیش
پوزش می طلبیم ، همچنین امکان تضمین عدم وقوع و مواجهه با خطا در حین کار با سایت این مجموعه وجود ندارد ، اما مجموعه غذایی گلها تمامی سعی و تلاش خودرا در جهت رفع خطاها بکار میگیرد .
۲-۸ ما هیچگونه مسئولیتی در قبال تاخیر ، خطا ، ازدست رفتن اطلاعات ، ویروس ویا هر آنچه که از طریق اینترنت به رایانه شما وارد شود را نخواهیم داشت .
۳-۸ محصولات ارائه شده توسط ما تنها برای استفاده شخصی هستند. بنابراین هرگونه مسئولیتی ناشی از ضرر ، ازدست رفتن داده ها ، از دست رفتن سود ویا درآمد ، ضرر ناشی محصولات و خدمات خریداری شده ، بر عهده ما نخواهد بود.
۴-۸ضوابط و شرایط مذکور و همچنین قرارداد موجود در سایت مجموعه غذایی گلها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم واجرا میشود. وطرفین صلاحیت مطلق دادگاه های جمهوری اسلامی ایران را میپذیرند.

A well researched study paper must include many technical details, information analysis, and verification of writing individual education plans details.